1. Timpul de livrare:
Livrările sunt procesate de luni până vineri, în intervalul 08:00 – 16:00. În general, termenul de livrare este de 2-5 zile lucrătoare pentru comenzile plasate pe teritoriul României, în funcție de destinație. Comenzile efectuate în weekend sau în zilele de sărbătoare vor fi procesate în următoarea zi lucrătoare.
Livrări în București: 1-2 zile lucrătoare
Livrări în restul țării: 2-5 zile lucrătoare
Livrări în zonele rurale: Pot exista întârzieri de până la 7 zile lucrătoare, în funcție de locație.
2. Costuri de livrare:
Costul livrării variază în funcție de greutatea și volumul produselor comandate și de destinația livrării. În general, tarifele sunt:
Livrare standard (în interiorul orașului și între orașe): între 15 RON și 30 RON, în funcție de greutatea coletului.
Livrare gratuită: Pentru comenzi ce depășesc suma de 500 RON, livrarea este gratuită oriunde în România.
Livrare în localități izolate: Tariful poate fi mai mare, iar timpul de livrare poate fi extins.
3. Metode de livrare:
Coletele vor fi livrate de către partenerii noștri de curierat de încredere, precum Dragon Star Curier(DSC).
În cazul în care preferi o altă metodă de livrare, te rugăm să ne contactezi înainte de a plasa comanda pentru a discuta opțiunile disponibile.
4. Verificarea coletului la livrare:
Te rugăm să verifici coletul la momentul livrării, înainte de a semna pentru primirea acestuia. În cazul în care observi deteriorări sau lipsuri, te rugăm să refuzi primirea coletului și să ne contactezi imediat la e-mail:vanzari@uneltica.ro sau telefonic la nr.0744490167. Vom rezolva situația cât mai rapid.
5. Livrarea internațională:
În acest moment, livrările sunt disponibile doar pe teritoriul României. Dacă dorești livrare internațională, te rugăm să ne contactezi pentru a discuta opțiunile și costurile suplimentare.
6. Urmărirea comenzii:
După procesarea comenzii, vei primi un email de confirmare și un număr de urmărire pentru a putea urmări stadiul livrării. Poți verifica progresul livrării direct pe site-ul companiei de curierat folosind acest număr.
7. Probleme cu livrarea:
Dacă există întârziere sau alte probleme la livrare, te rugăm să ne contactezi la e-mail:vanzari@uneltica.ro sau telefonic la nr.0744490167 și vom face tot posibilul să rezolvăm situația într-un timp cât mai scurt. Ne dorim ca experiența ta de cumpărare să fie una plăcută!
8. Returnarea produselor:
În cazul în care nu ești mulțumit de produsele primite sau dacă acestea sunt defecte, poți solicita o returnare a produselor conform politicii de returnare . În cazul returnării produselor, costurile de livrare nu sunt rambursabile.
Care este costul livrării?
Costul depinde de greutatea și locația livrării, dar este indicat pe pagina de checkout înainte de finalizarea comenzii.
Livrați în afaceri sau zone comerciale?
Da, livrăm și în spații comerciale și afaceri, însă te rugăm să specifici adresa completă și detaliile relevante.
Cum pot modifica adresa de livrare după plasarea comenzii?
Dacă ai nevoie să modifici adresa, te rugăm să ne contactezi cât mai repede posibil, înainte ca livrarea să fie expediată. Odată expediată, comanda nu poate fi modificată.
Contactează-ne
Pentru orice nelămuriri sau întrebări legate de livrare, nu ezita să ne contactezi prin:
Email:vanzari@uneltica.ro
Telefon: 0744490167